GostaR Service
WELKOM IN ONS SERVICEPUNT
Gostar staat garant voor een uitstekende (na-)service.
In ons servicepunt te Emblem helpen we je graag verder met raad en daad voor het onderhoud en de opbouw van uw (zwem)vijver.
Zowel voor particulieren, de klusser als B2B.
Met ons eigen 100% biologisch en natuurlijk PURE.BIO keurmerk kunnen we u een uitgebreid gamma aan waterbehandelingsproducten aanbieden.
Hebt u graag dat er iemand van onze servicemedewerkers ter plaatse komt?
Boek dan een afspraak via service@gostar.be
Of vul het contactformulier in via onderstaande button
Webshop
Geen tijd om langs te komen? Geen probleem!
Al onze na-service producten zijn ook online verkrijgbaar. Als 'Gostar vijverklant' geniet je ook hier van dezelfde straffe servicevoorwaarden.
Ook in onze webshop kan je je 5% korting gebruiken m.b.v. jouw persoonlijke kortingscode.
Deze code vraag je de eerste keer aan via info@gostar.be en kan je nadien blijven gebruiken.
Onze leveringen in België zijn gratis vanaf een aankoop van €50 euro en worden geleverd door Bpost.
Na-service op aanvraag
Heb je nood aan een herstelling? Of wens je hulp bij je onderhoud of filterspoeling?
Of heeft je vijver nood aan een grondige check-up van de waterkwaliteit?
Vul dan dit formulier in en we contacteren jou voor een afspraak.
OPENINGSUREN TOONZAAL
Wilt u graag een gesprek met één van onze tuinarchitecten, maak hieronder dan uw afspraak.
Zodoende kunnen zij hun volledige aandacht en tijd aan u schenken om al uw (technische) vragen te beantwoorden.
OPENINGSUREN SERVICEPUNT
november t.e.m. februari
Woensdag | 13.00 – 17.00 uur |
Donderdag | 09.00 – 17.00 uur |
Vrijdag | 09.00 – 17.00 uur |
Zaterdag | 09.00 – 17.00 uur |
maart t.e.m. oktober (zwemseizoen)
Woensdag | 13.00 – 18.00 uur |
Donderdag | 09.00 – 18.00 uur |
Vrijdag | 09.00 – 17.00 uur |
Zaterdag | 09.00 – 17.00 uur |
Zondag - maandag en dinsdag zijn de toonzaal en het servicepunt gesloten.